Hoe werkt het?

Hoe het in zijn werk gaat

Een incidentele of eenmalige massagedag is natuurljk mogelijk (al dan niet in de vorm van een evenement), maar de meeste bedrijven kiezen toch voor een constante vorm van zorg en service. Zodra u de frequentie van de massages hebt bepaald (1x per week, 1x per twee weken, 1x per maand…) en de overeenkomst is gesloten, komt er op de afgesproken dag een van onze stoelmasseurs bij u in het bedrijf. U heeft zelf intern een lijst gemaakt van personeelsleden of (freelance) medewerkers die gemasseerd willen worden. De masseur verwacht dat deze personen op tijd bij de massageruimte zijn, zodat onnodig wachten tot een minimum wordt beperkt. De massages vinden plaats op de massagestoel, over de kleding heen. Onze masseur past de massage aan op de behoefte van dat moment. De behandeling is dus heel persoonlijk en gericht op het individu. Wij behandelen altijd naar de mens, géén ‘one massage fits all’.

En verder..?
  • U stelt binnen het bedrijf een aparte ruimte voor de massages beschikbaar. Bij mooi weer kan dit ook buiten zijn… (tuin, dakterras).
  • U stelt (indien mogelijk) parkeerruimte beschikbaar, zodat de masseur zijn of haar massagestoel gemakkelijk naar uw werkplek kan vervoeren.
  • Verder neemt de stoelmasseur alle benodigde materialen mee (incl. de stoel).
En dan nog wat…

Maakt u zich geen zorgen, de stoel is geschikt voor alle lichaamstypes. Of u nu 2 meter 10 lang bent, of 1 meter 60; het past. De stoel kan zelfs een gewicht dragen tot 270 kilogram…